Chcete ušetřit za pracovní pomůcky a ještě mít s jejich výdejem a evidencí méně práce?
Pořiďte si výdejní automat na pracovní pomůcky!!!
- Úspora nákladů na pomůcky díky osobním limitům
- Uvolní pracovní kapacitu osobě odpovědné za výdej a evidenci
- Přehledná evidence pro potřeby kontroly BOZP a ZP
- Pracuje s osobními kartami vašeho stávajícího systému
- Nepřetržitá dostupnost pracovních pomůcek
- Dodávka automatu i evidenčního systému od jednoho dodavatele
- Možnost dodávky nového nebo repasovaného automatu
- Možnost výdeje doplňkového sortimentu (nástroje, nářadí,?)
Nabízíme komplexní systém pro výdej a evidenci osobních ochranných a pracovních prostředků (OOPP), který se sestává ze software, který je instalován na profesionálním serveru, a automatu, který je na tento software napojen. Systém nevyžaduje žádnou instalaci do vašich firemních počítačů a je přístupný prakticky odkudkoliv pomocí webové aplikace. Systém je schopen pro provoz využít osobních karet vašeho stávajícího docházkového systému a kromě přesné evidence a snížení nákladů na pomůcky, uvolní pracovní kapacitu odpovědným osobám zjednodušením jejich stávající práce.
Naše řešení umožňuje nastavit dostupnost OOPP dle jednotlivých profesí a k těmto profesím pak přiřadit karty jednotlivých pracovníků. Dále je možné nastavení odběru jednotlivých OOPP u profesí omezit na odběr za určité období ( týden, měsíc,..), takže pracovník nemůže odebrat více OOPP, než na které má nárok. Nastavením tohoto omezení se v praxi dosahuje snížení nákladů na OOPP cca o 30%.
Další užitečnou vlastností systému je nastavení reportů, pomocí kterých můžete doložit čerpání OOPP v případě kontroly BOZP nebo nároků dle ZP.
Systém pracuje nepřetržitě a tudíž jsou OOPP k dispozici na pracovišti kdykoliv. Sortiment OOPP je možný v automatu doplnit drobným nářadím nebo nástroji.
Informujte se o aplikaci tohoto řešení ve vaší společnosti.
Pro více informací volejte 777 550 764 nebo nás kontaktujte ZDE